onsdag 9 maj 2012

man eller mus?

Usch den här dagen höll på att sluta i katastrof...
Jag fick mitt träningspass med sandra på gymmet och vi fick mycket tips på hur vi kan förbättra en hel del med marklyft och trusthers.
Sen fick man äppelpaj för att fira min första chin hemma hos angelica och christian.

När jag kommer hem och parkerar cykeln hör jag att det låter från min trapp, och ja håller ju givetvis på att kissa på mig först, sen försöker jag fota vad som händer där under och där sitter en mus och stirrar mig rakt i ögonen. Där höll jag på att slänga upp hela intaget av äppelkaka igen...
Ringde pappa, där fick man klent med medlidande.
Jag beklagade mig på facebook chatten, inget medlidande där heller.
Så jag ringde mamma.


Och klart mamma kommer och skrämmer bort äcklet under trappen och låser upp!


Det gäller bara att visa vem som bestämmer!

2 kommentarer:

Angelica sa...

HAHAHAHAHA! Du är för rolig!

Anonym sa...

pip pip under trappen där, liten mus tittar ut, malin sänder ut ett tjut. Pappa inget fattar mamma tar en kratta. Ingen mus nu finns och mallanbrallan kan pusta ut.