fredag 13 juli 2012

like the motion of the ocean.

Ibland bara händer det, man tittar sig i spegeln och vem fan är det som stirrar tillbaka på en?
Det är någon som ser ut som jag men är typ vuxen??
Vad hände, somnade jag som ungdom och vaknade som gammal, eller allstå jag fattar ju att det inte är så, men ibland, allt oftare på senare tid, inser jag att jag faktiskt är vuxen.
Trodde aldrig den dagen skulle komma, och jag vet inte om ja gillar det, men det känns ganska rofyllt, nu kan ja chillaxa och invänta pensionen.

Hur som helst kör jag ett kort pass på jobbet idag, sen slänger ja handuken så långt in i nått jävla hörn som man kan. Till kvällen blir det kryssning och kanske en och annan bugg om det inte råkar slinka ner en och annan drink först. Jag har packat ner massa randiga kläder så som sig bör på havet!




Så här såg det ut för 4år sedan, och ja vi får väl se om de e så vi för oss i kväll....?

1 kommentar:

fettokissen sa...

fy fan.......... hur i helvete såg man ut egentligen?!