lördag 1 september 2012

Friskisinvigning och arvingarna

Lördag morgon, men kära vänner det blir ingen sovmorgon för det.
Frukost äten och straxt är det dags att ge sig ut och kötta lite konditionsträning.
Och jag gick upp alldeles själv idag, utan att jussi ringde och väckte mig det måste ju ända vara ett steg i rätt riktning.

Idag har Friskis&Svettis Södertälje sin invigning, ja skulle så himla gärna velat gå dit och titta och kanske prova ett pass eller två, men det får väl vänta i guess. Men jag tror att det kommer att bli grymt!


Igår kväll var ju jag och annika i hågelby för att spana in grabbarna som vi haft en crush för ända sen barnsben, alltså vi snackar 20 år nu...
 Så glada i hågen traskade vi in på dansplatsen, 30 min för tidiga, pyntade 180 kr för det hela.
Väl inne var det väl kanske 8st andra.. men vi gav det en stund och när dom började spela hade de väl droppat in runt 100 personer.
Det komiska i det hela var att ja kännde nästan mer folk på den där dansbanan än vad jag brukar göra när ja går ut på krogen här, de e snopet.
Vid 21.30 gick strömmen i hela tumba så vi fick trumpet åka hem, utan att ens fått höra "eloise".

Inga kommentarer: