onsdag 2 januari 2013

Ingen är en större fiende än du själv.

Lucky me, imorse var det hundtricket på tv när jag var på gymmet! så det blev en rätt lång stund på löpbandet, dreglandes över skarsgård och wahlgren, men det märktes knappt eftersom ja ändå var så svettig #smarttjej87

På väg till jobbet sen lite senare möter jag en grupp med människor och typ 7 hundar, ni vet sånna  här som är ute i skogen och hundtränar i grupp ....
Guess what, om inte en hund jä*el hoppar på mig och biter mig i benet.. Ärligt vad är oddsen.
Om det händer igen ska ja bita tillbaka.

Eftersom det är i början av januari har jag dessutom, som så många andra svultit mig, för att kunna visa upp den här kroppshyddan i sommar vilket har resulterat i att jag redan somnat två gånger i soffan. Blodsockernivån har nog varit lite väl lågt.
 Dessutom fryser man hela tiden, men som tur är tar mitt undermedvetna tag i situationen, så varje gång jag har vaknat har ja i nån sorts trans gått till kylskåpet och ätit innan jag somnat om eller vaknat igen.
 
You are your own worst enemy.



Be afriad, very afraid.


Inga kommentarer: