söndag 23 oktober 2011

helgen

I torsdags, var jag medbjuden till globen av mina extra föräldrar annika, johan, maud.
vi kollade på elvis med glada huddik teatern, hur härliga är dom inte.
riktiga pärlor här i världen de måste ja erkänna.

Efter att ha packat halva natten under torsdagen, fick jag mig två timmars sömn och ändå försov jag mig, satan.
men sen var det dags för nya äventyr med pinglorna, riga here we come.
Man tänker ju kanske att de inta ska gå så lätt och smidigt med 6 st bruttor ger sig ut i världen, men de e fel.
Vi har dansat, druckit äppelkake shots, skämt ut oss, badat med margaritas i handen, skrattat, flanerat, ätit gott, spa'at, varit 5 timmar på en flygplats.

så tack, för att jag får vara med!

2 kommentarer:

Josephine sa...

Tack för årets roligaste helg!

Petra sa...

Ja tack för en supermysig helg! :)