söndag 16 oktober 2011

undra när nillan ska gå ut genom ett fönster och försvinna?

Jag har vart så duktig bitvis ikväll, lagat matlådor för hela veckan, betalat räkningar och dessutom gått ingen om min ekonomiska situation.
Egentligen är de inget fel på själva ekonomin, bara mitt sätt att spendera pengar, så ja fick lite struktur, tror jag.
Men hey ja e ung ( relativt ) så ja kan väl få felprioritera lite utan att de e helt katastrofalt..
Jag blir alltid lika påverkad av att kolla på lyxfällan, jag vill typ sälja allt och spara alla mina pengar i en kista brevid sängen och aldrig lämna dom ur sikte. Men den känslan släpper nog till imorgon, eller så fort ja ser nått fint.

Det är iaf en ledig måndag som väntar imorgon och de gillas, ska ner på stan och hämta mina skor som ja glömde på skohornet i fredags när ja hoppade in och jobbade lite extra.

Tjejklassiker diplomet är inramat och står nu i hyllan precis brevid spritförrådet, precis som det ska vara?

Och ja lånade en bok av jussi igår, "hundraåringen som gick ut genom ett fönster och försvann" läste en stund innan ja somnade med boken över ansiktet, så ja den e säkert bra.

Inga kommentarer: