fredag 20 januari 2012

ja ska bli starkare än min mamma.

i två och en halvdag höll vi ut, 12 timmars regeln.
den innebär att man ska besöka friskis en gång var 12e timme.
det var tungt men jävligt najs.
3 gym pass och 2 spinn pass, bra jobbat!
igår kväll blev det vila,blodpudding och biggest loser.
jag och johanna funderade på det här med blodpudding äter vegitarianer det?

nu sitter jag och e nervis över det pass som ja snart ska möta, en timme skivstång och en timme spinning, mutti kommer köra slut på mig.
men det ska gå.
ja har ett nytt linne och nya bralls, så hey vad kan gå fel, förrutom att brallorna spricker för dom e kanske i tajtaste laget än så länge..

nej du mamma lilla, ja ska orka mer än dig idag.

2 kommentarer:

Angelica sa...

Nej du kompis. Ingen blodpudding för mig. Det vore väl märkligt?

Lovisa sa...

du är duktig mallan!