tisdag 24 januari 2012

januari.

Jag vet att det är många som tycker att januari är en pissig månad att träna på, de e så mycket folk på gymmet och alla vill träna träna träna, för att inte bryta några nyårslöften redan....

Men jag har insett att de e ju hur härligt som helst, alla i ens omgivning har helt plötsligt samma mål som en själv, vissa börjar på gym, andra går med i viktväktarna, den tredje tränar för att hålla celluliterna borta lite till, den fjärde vill springa en mil på under en timme and so on..
Men är det inte härligt?

Jag gillar att se hur folk kämpar och verkligen är engagerade i att må bra!

Ps för er som hatar januarihetsen, så är det bara 6 dagar kvar till februari, och lönen kommer i morgon ds

1 kommentar:

Angelica sa...

Jag håller faktiskt helt med om det med peppen. Jag tycker alla snackar träning och det är skitkul! Däremot ogillar jag att köa till maskinerna