tisdag 19 juni 2012

Nillan failar once again.

I morse hände det, jag var svettig, osminkad, och hade en toffs mitt på huvudet.
Inte alls redo för vad ja skulle möta.
Dessutom tappade jag talförmågan, kul.

Passet på gymmet gick för övrigt sjukt bra, tunga vikter och jag hoppas att jag inte kan gå imorgon, men  de är väl att hoppas på för mycket.
Det gäller ju liksom att ligga i ordentligt nu sista veckan innan dom stänger ner portarna i weda.

Ikväll ska ja såga lås med min granne det ska bli kul. Eller liksom himla bra iaf så ja kan ta fram den svarta faran igen. Annars skulle jag gärna ta fram min snabba cykel nu nåndag för en runda, men det blir ju liksom inte av.

1 kommentar:

Josephine sa...

Hahahah! Malin du är så charmig :p om han inte tycker det kan han dra nåt gammalt över sig ;)