tisdag 12 juni 2012

utefys med friskis och svettis

sedär ännu en sjutusan till dag avklarad.
Snackade allvar med hyresvärden om att förvaring av gardiner inte ingår i mina uppgifter och att ett data bord känns så 2005, men jag vet inte hur gensvaret blev egentligen, men det blev en del röjande och nu så kan man faktiskt gå in i ett av rummen utan att behöva hoppa över sågar, kläder och kuddar, hurray!
Sedan blev det utflykt med jonte och matilda och ett par timmars chillning i solen med mat och kaffe, precis vad jag alltid behöver.

Det blev faktiskt ett kvällspass med träning också, provade på Friskis&svettis utefys nere vid minigolfbanan.
Jag kännde faktiskt av att det var riktigt tungt och nu fick jag verkligen sota för att ja slarvat med mysgymandet på sista tiden.. men det ska ju vara jobbigt så de lyckades dom med! =)
Jag vill även påpeka att den här träningen är gratis under hela sommaren så att alla som vill är välkomna att vara med, sjukt bra!

Fick middag hos sandra och vi unnade oss choklad och lite fotboll, men nu har jag cyklat hem i natten och ska få mig lite skönhetsömn oich tagga för ett mördande benpass imorgon bitti!

Ciao.

Inga kommentarer: