fredag 23 november 2012

perfect match

Hurra ledig fredag.
Började dagen med ett gympass vid 06,30 idag utan min vapendragare jussi, men istället med kollegan och en kompis till henne. Det blev 3,5 km löpning sen armar/axlar/bröst vi kan ju säga att ja kännde mig en aning mör efter det.
Gick hem åt frukost länge, ändå till mutti ringde och insisterade på att vi skulle köra cirkelgym 11,30 och vem är jag att säga nej.
En synundersökning och en snabbvända på stan, en snålfika med sandra och sofie.
Tanken var att komma hem och baka lussebullar, men hey, man ska inte överanstränga sig en enkel fredag i november.
Efter att ha avnjutit en middag bestående av 3st ölkorvar och en läsk, förgyller jag nu kvällen med att kika på  top gun, med den snyggaste killen världen någonsin skådat.
Tack för mig.








 Visst passar vi?


Inga kommentarer: