fredag 30 november 2012

tecken från ovan.

god morgon!

igår fick jag vara själv på gymmet, jag kännde det på mig, att Jussi skulle komma försent eller inte dyka upp alls. Men eftersom hoppet överger än sist, så tänkte ja att ja skulle peppa jussi lite när hon skulle komma gåendes helt ensam i snön..
Så i all hast skrapade ja upp ett litet meddelande i snön.
"ÖKA JUSSI"
Det blev rätt fint, synd bara att det var till ingen  nytta, men vem vet, de kanske kom en annan jussi gående där, på väg till jobbet och såg det som ett tecken från ovan.

Idag ska ja träna med jessica, hon e också lite galen, ja har ju vant mig vid45- 1h träning/morgon men hon tycker vi ska köra i 1½.
Och efter mina resultat på löpbandet igår så borde det vara på sin plats, eftersom jag hade pms'en som gud glömde igår, köpte ja saffransbullar till afterdinner igår, (mums),så det betyder väl bara att ja måste straffa mig ytterligare lite till.

Neeehe ni nu är det väl dags att röra på sig och ta sig an den sista dagen för ett tag.

Tja vi hyrs!




1 kommentar:

Josephine sa...

Hahaha Malin du är en så himla bra kompis!