onsdag 18 april 2012

the better you feel

Okej, i morse försov jag ju mig, och om det fanns någon dag på veckan ja verkligen skulle tycka att ooops de gör inget så är det imorgon!
men nu funkar det ju inte riktigt så.
Imorgon är det inte bara danstorsdag på jobbet utan det är även, kondistorsdag på gymmet.
Det är det tyngsta passet på hela veckan.
Men ja lovar och svär att jag inte ska sova bort det, ta tjuren vid hornen och se ba kööööööra!

ja känner mig som en smutsig människa som missade att gå upp i morse, förlåt.


Till middag idag blev det fruktsallad hos hanni, kanon gott och trevligt.
En skral men ack så trevlig skara blev det.


Om jag nu mot all förmodan skulle försova mig, så lovar jag att ha på mig en dumstrut hela dagen.

1 kommentar:

Josephine sa...

Lugn kompis, det kommer inte att hända, för om 20 minuter ringer jag och väcker dig. Ska bara äta upp min förfrukost :)