lördag 21 april 2012

filosofiska tankar.

här sitter man i arla timme och har på sig sin kyrkliga skrud.

Men ärligt får man ha svart på sig på ett dop, eller kommer jag hamna i helvettet nu?
det fanns liksom inget annat?
Lustigt det här med gud, religion, tro över huvudtaget.
I veckan var det en gubbe som tyckte att jag var trevlig eller nått, då då sa han nått sånt där typ, gud var med dig eller gudsfrid, jag minns inte exakt för jag blev rätt förvånad.
Hur vet han att ja ville ha gudsfrid liksom...?
A ja ska iaf snacka med honom, gud / jesus idag och se hur vi kan lägga upp livet för lite meer sucess!

nåja nog snackat, knapra lite mer knäckebröd, sen drar jag.

1 kommentar:

Josephine sa...

Jag tror att det är ganska kört för dig, oavsett om du bär svart i kyrkan idag ;) men du kan va lugn, du får sällskap.