onsdag 25 april 2012

mullbärs detoxkaffe

Att vara sin egna största fiende...
Varför begränsar man sig själv, hindrar sig från att utvecklas, övervinna sina rädslor.
Det är svårt.
Oftast när jag gör något bra, så brukar ja kompensera det med att göra något likvärdigt dåligt.
Typ springer man en mil, trycker man i sig 1 kg godis, bestämmer man sig för att gå upp tidigt varje dag, så tar man istället sovmorgon. Man vill ha snygga kläder, då drar man på sig en gammal trasa, Man vill spara pengar men istället unnar man sig något extra bara för att man ska spara sen.
nej det här beteendet är verkligen skit.
Den ger mig inte ett dyft.
Jag måste sluta förstöra för mig själv.

Passet imorse var himla bra, vi körde dropset med hantlar och det var jobbigt, riktigt jobbigt.


I tenhult köpte jag ett detoxkaffe ja ska pröva i några dagar, trodde det skulle smaka junk som allt annat här i världen, men det var riktigt gott, låt se vad det går för. Det är gjort på mullbär!

1 kommentar:

Lovisa sa...

ska man verkligen dricka kaffe om detoxar? :)