tisdag 13 september 2011

fail.

jag är trött, kunde inte somna igår kväll så ja låg och läste tips på snabba dieter.
7kg på 13 dagar, mja varför inte, men vid halv två somnade jag istället.

i början på förra veckan beslöt jag mig själv för att ja skulle bli lite mer ekonomisk, typ då när ja sålde mitt extra kylskåp, så tänkte jag att ja skulle prova de här med att sälja grejer på tradera.
jag la ut en pilotjacka ja typ har haft 4 gånger max, fick den såld för 150 spänn, egentligen inga pengar men ja behövde ju inte jackan iallafall.
skulle posta den idag, och gissa vad de kostade, jo 150 spänn och sen annons avgift på 12 kronor.
jag hade alltså gått med mer vinst om jag hade behållit jackan, nu backar ja 12 kronor och har ingen jacka.


nedrans oflyt hela tiden.

2 kommentarer:

Angelique sa...

Men nillan! Man måste lägga till fraktavgift ju! Tokmaja! Sälj ngt mer nu så du får vinst på den grejen!

Josephine sa...

Haha, sen gäller det att inte glömma tradera-fakturan, då kostar det 50 spänn till...