fredag 9 september 2011

livet vändningar.

fika hela kvällen, paj, tårta och kaffe!
firat tessan som fyllt 28 år, fan va kusinerna växer upp fort..

idag hade farfar fyllt 81 om han hade levt, och imorgon är det dags att begrava morfar.
de är inte alltid en dans på rosor att vara "vuxen".
jag vill ha kvar människorna i mitt liv som alltid har funnits där, men tydligen så droppar dom av en efter en...

jag känner mig inte alls redo för att säga hej då riktigt än, även om jag vet att de redan är för sent..


hej då kompis, du var alltid en kul prick, jag kommer sakna dig!

och varje gång ja ser en femkrona kommer det svida till lite och ja kommer tänka på dig.

3 kommentarer:

Jonte sa...

Tänker på dig kompis<3 jag saknar dig! förstår att du e ledsen, jag vill inte ens föreställa mig hur det skulle kännas=(
Vi får se till att ses snart... kram<3

Josephine sa...

Tänker på dig ♥ hoppas ni får en fin dag trots allt. Kram

Hanni sa...

Hoppas det blev fint, en riktigt vacker höstdag blev det. Kände aldrig min morfar, han dog när jag var tre, men mormor börjar bli riktigt gammal nu och varje gång jag träffar henne så är jag nästan helt gråtfärdig när jag kommer hem för att jag tänker: "snart.." och "det har var kanske sista gången jag träffade henne..". Det är livets gång men man vill inte förlora dom bästa:( Stor kram på dig <3