måndag 19 september 2011

out of control

Jag hatar dagar som dessa, när ja egentligen borde uträtta massor, men bara vill dricka kaffe och chilla.
Ännu värre är att de svider i plånboken, men de kliar i fingrarna efter något dyrt.
Hade ja menat att ja ville köpa en ny soffa eller så, så hade de kännt mer okej, men nu vill ja bara köpa nått dyrt bara för att. Har hittat en mulberry väska som ja skulle vilja ha, men mitt sunda förnuft säger ju åt mig att jag inte borde.
Om jag visste att jag hade ett sjukt högavlönat jobb så hade de inte varit en big deal, men de har ja ju inte.
Dessutom har ja 400 väskor som ja inte använder.

Tack för att ja fick prata av mig, ja ska räkna på hur många väskor jag har på riktigt, och antagligen kommer de sluta med att ja köper den fina ändå, för ja tror ja älskar den.

1 kommentar:

Josephine sa...

Jag säger go for it! Pengar kommer och går men en Mulberryväska består. For sure. Har inte du en kopia btw som du vill sälja isf...