onsdag 1 februari 2012

hey long day.

Imorse blev det ett benpass, tror jag har överskattat min styrka och har därför ont i ena höften, men de går nog över tills i morgon, hoppas hoppas!
För kl sju startar löpbandet och sen ska de inte stanna förrän ja knappt kan prata!
Det blir kul.

Eftersom att jag slutade tidigt idag och det fanns hockey att gå på så gjorde jag det, erika matilda och anna plockade upp mig och sen såg vi på en rykande match.
Maten i scaniarinken var typ slut så ja fick köpa mig en sallad för 80 spänn, väl investerat fortfarande hungrig.De e ju de som e grejen med träningen, ämnesomsättningen är ju på hög nivå ja e hungrig hela tiden.
Nu börjar däremot den tidiga morgon stunden göra sig påminnd, huvudet dunkar och ja känner mig mör. Skulle kunna klämma 4 big mac med plus meny i ett naffs.

Dags att gå och avlida i sängen nu.

1 kommentar:

Fridaaaa sa...

Annars kan du klämma något som inte är en så big deal? Det blir man alltid lite mätt och glad av :)