söndag 19 februari 2012

och på den sjunde dagen skulle man vila, pyttsan.

Jag har kommit på en grej.
Att socker för mig är som alkohol för en alkholist, tragiskt men sant. Jag måste nog sluta med det, snart...
efter tisdag kanske.

Vilken jävla träning det blev idag.
Jag har blivit av med min burpees oskuld, ja önskar ja kunde göra det ogjort.
Det var jobbigt hurni, ja trodde ja skulle kräkas ett tag.

Sen har jag funderat lite över min löpning. Hur pressar man sig för att sänka tiden ännu mer. det ska gå fort, jävligt fort för att man ska vinna ett lopp, eller typ komma i topp 100 iaf.,
Ja topp 100 då skulle ja va nöjd.
Kan någon vänlig själ kolla på vår rusets hemsida och se vad den snabbaste tiden var förra året, ja hittar inte.

Nu ska ja chilla galet, kolla på en läskig film och drick mitt te.

Inga kommentarer: