söndag 5 februari 2012

no time

Kul att vakna med ont i halsen.
sunkigt.

Men jag tror såhär, det går över...
Jag har ju faktiskt verkligen inte tid att vara sjuk den här veckan heller.
Jag ska nämligen göra så jäkla mycket roliga saker så jag vägrar helt enkelt!

c-vitamin, antioxidanter, protein, koffein och kolhydrater, det borde göra susen.

Igår kollade ja å fredd på "mello" det var kult, men dom var ju rätt dåliga. Fredrik hade ju snacks ansvaret för kvällen och en stund satt jag här och längtade efter en påse chips och godis, men sen när ja såg att det var mango, vindruvor och nötter så var det liksom sååå himla mycket bättre!


för vi ska ut på äventyr!

2 kommentarer:

Frida sa...

Ja det ska vi! Oj vad skoj vi ska ha. Lika glada hela helgen som Angie och Christian var nyår 10/11!

Christian sa...

Inte ok att lägga upp den bilden! :D