fredag 3 februari 2012

once upon a time on a plate.

Åh jag är suegn på nya tapeter till vardagsrummet, de e ju en helt galen djungel.
Jag var och kollade på k-rauta härom dagen men de var inget som smällde till rakt i hjärtat, så tanken var att åka upp till sthlm och kolla i butiken där ja köpte  min älskade ralph lauren tapeter till hallen.
Men nu gick de ju upp ett litet ljus för mig att ja kan ju kolla in målarboden som ändå ligger här i stan.
Men ja behöver lite inspiration till hur ja vill ha dom.

I övrigt så blev det en brakfrukost bestående av äggröra och bacon och så en liten ost macka, ja kan inte sluta äta, de e lite av en last för mig. Men man kan ju inte gå omkring och vara hungrig hela dagarna eller?
Och när ja blir hungrig nu för tiden då är det liksom inte nån liten, "åh vad ja skulle vilja äta något gott nu för ja har tråkigt mellanmål" utan mer som "ge mig nått att äta innan jag dör eller skadar något för min kropp kan inte hantera den här hungern!!! mellanmål"
Men jag och jussi har kommit fram till att de är bara för att vi har fungerande kroppar som behöver mat när vi tränar.


Nu börjar det bli dags att tagga till inför spinningpasset som väntar om en timme, känns konstigt att kl redan är 11 och man inte har varit på gymmet än, i vanliga fall så har man ju redan tränat och hunnit äta minst 2 gånger och jobbat i 2 timmar.
Men idag tar jag det bara chill!

Inga kommentarer: