måndag 6 februari 2012

kaviar och blåbär bra kombo?

okej planerna för dagen blev inte riktigt som planerat.
Istället för att åka skidor blev det en sväng till ica maxi med mamma och mormor, fyllde på kylen en del.
Sen blev det fika hemma hos mormor, de bjöds på kaffe ( mormor säger att de e ordning på mig som dricker kaffe och tar en cigg då och då, medan mamma säger att de blev fel i uppfostran, ja tänker såhär vem har levt längst och vet mest..?) och mackor med ost.

Sedan var det dags för ansiktebehandlig så himla skönt, att få lite ordning på den här torra jävla sunkiga vinter huden. Kaviar och blåbär var tydligen A och O för att få lite lyster i ansiktet. Sen sa hon som jobbade där att de var bra om ja inte tränade ikväll så krämerna verkligen fick verka under kvällen, så tji fick jag med de sista träningspasset också.

Jag käkade lite middag och sen har jag vilat lite.

Blev så jävla sugen på chips också. Men så tog jag ett äpple istället.

Inga kommentarer: