måndag 13 februari 2012

monday mornings alwaays hit you in the face.

Back on track!

Så där ja, jag ställde mig på vägen i morse och hurra jag har gått upp 4 kg i helgen.
Vafan.
Nya tag, kämpa på och när ja går från gymmet ska ja gråta blod den här veckan.


Helgen har vart så himla härlig. Varje gång man kommer hem från fjällen tänker man, "ja älskaaaar att åka till fjälls jag måste göra det oftare", sen blir de om fyra år igen.
Men man kan ju alltid försöka.

Har blåmärken på knäna, ont i vänster arm och stel i hela kroppen men de vare värt. Så himla värt.

3 kommentarer:

Frida sa...

Kan bara berätta att jag kände mig sjukt TPL när jag gick hem från station vid 1. Vaknade med smärta i alla kroppsdelar men håller med om att det var värt :)

Lovisa sa...

Släng ut våghelvetet genom fönstret!

Christian sa...

Vi skulle inte åkt hem helt enkelt. Jag har copyright på den bilden!