onsdag 29 februari 2012

matvrak.

här sitter jag och klämmer i två pajer, den ena borde ja haft till middag men hoppas på att ja klarar mig ändå.

Imorse tränade ja och angelica lite cirkelfys, det var kul, men svettigt..
Jag önskar att man kunde lägga mer tid på att träna, och verkligen förstå sig på hur jag får ut det mesta av min träning. ja skulle nog kunna bli hundra gånger bättre på just det.
För man ska väl bli så trött så man vill spy, eller bara vila.
Utmana sig själv liksom, jag hoppas och är övertygad om att det kommer att bli så på fredag... Då ska ja och sandra ta tåget upp till storstan och prova något nytt, för oss iaf :)

Jag börjar bli mer och mer tagga på den här iden med crossfit iaf..

nej nu ska ja chilla med lite kaffe och sen jobba lite här och lite där.
Glöm inte att det är match på scaniarinken ikväll, vi ses där!

1 kommentar:

Josephine sa...

http://axon.blogg.se/2010/may/en-kille-pa-gymmet-sa-att-2.html