onsdag 14 mars 2012

att ta ut sin ilska med benen.

Nej det blev inte en sån där jävla bra kanon dag.
Morgonträningen gick fint, men sen någonstans tappade jag humöret.
Måste sluta lyssna på vad folk säger.

Eftersom att jag var kinkig större delen av dagen så bokade ja in mig på ett spinningpass, mördarblicken var med underpasset och hon som satt framför, och såg min blick, tackade för peppningen efteråt.
Jag kännde mig ändå inte helt nöjd, så ja drog på mig  löparskorna och sprang en sväng, skulle egentligen bara bli ett par kilometer men eftersom utbudet på biffiga armar är mycket större på kvällen höll jag mig kvar på bandet i 5 km.
Det är för övrig lite olustigt att vara på gymmet själv, man känner sig liksom ensamast i världen.

Nu för en liten stund sen fick jag min hemlevernas av celsius, och dom e precis vad jag kommer behöva när det vankas 5km löpning till i morgonbitti!
Undra om ja e redo att prova vilda bär?


1 kommentar:

Josephine sa...

Jag ska också testa vilda bär imorgon! De hade en endaste kvar på Maxi, känns som en vinnare!
Jag kanske också ska lägga till några kvälls-pass, jogga på bandet och spana på biccar låter trevligt. Snygg banner, btw!