fredag 23 mars 2012

kille sökes.

Det är fredag och ja är inte ens sugen på att göra nått lajbans, skönt att tillochmed ha ett dop att "skylla" på.
Satt en stund och funderade på om ja skulle röra på mitt feta arsle, men nej, de fick sitta kvar.

Sen kom jag till insikten : Jag har blivit tråkig.

Vad hände med allt galet man gjorde när man var ung, man hade ju alltid high life då, drog iväg å festade nätterna igenom, drog på efterfest, åkte direkt till jobbet (det här går med er i graven), man var liksom ung och tuff.
Nu sitter jag här och undrar om det är 5km eller längre jag ska springa ute imorgonbitti.

Fast ja gillar ju att leva såhär, man skulle bara hitta en stark kille som gillade de också.

Sökes:
Snygg singelkille som är utbildad personligtränare. Du ska ha mycket av fritid och inga ekonomiska begränsningar. Du ska älska att laga mat och att städa. Dessutom ska du ha tid att träna med mig, ta med mig på resor och se till att jag får allt jag behöver. Du ska inte ha för mycket muskler runt nacken men gärna stora armar och en schysst klocka. Körkort är ett krav då, jag inte tillhanda håller bil eller egenskaper man bör ha för att nyttja en sådan.
Du ska vara över 20 ( helst närmare 30) år och inte ha några barn/djur sedan tidigare förhållanden.
Sen ska du ha en rätt torr humor så att vi förstår varandra.
Du bör dessutom gärna ha en dialekt, småländska eller skånska.
Tack på förhand, väntar tålmodigt på svar.




Nu går jag och sover.

5 kommentarer:

Anonym sa...

sket sig på PT utbildningen tyvärr, osis! /christian

Josephine sa...

Hahaha bästa blogginlägget ever! Du glömde att han måste gilla dansband och helst kunna bugga också!

Frida sa...

Alltså den där listan är ju nästan stulen rakt av (men lovar att inte visa den för upphovskvinnan!)
Jag har lagt upp det här på en dejtingsajt nu plus några bilder på dig.
Skickar eventuella svar till din mejl.

Anonym sa...

Haahhha!!!! Skrattar för mig själv på tåget haha.. Får jag låna den beskrivningen Malin? Vill också ha en sån. Kanske tar bort det där med husdjur.. Eller han får ha hund.

Kram ;) behöver inte skriva vem det är från du fattar nog! Dog lover<3

Anonym sa...

Nej Sandra, han ska inte ha hund :P