fredag 30 mars 2012

pwo och inspiration

Bra krut i kroppen idag, undra om de berodde på rocky tröjan eller på min pwo.  Men vi pushade oss lite extra. Kom till och med fram en på gymmet som sa att vi var tokiga som var där varje morgon och bara körde och att hon blev alldeles trött av att se oss, hoppas att det ger inspiration aswell.

Sen kom en gubbe som tydligen behövde inspiration för han kollade lite för länge, ungefär som ja brukar kolla på biffarna, det här var för övrigt gubben som sa " jasså har han fått omkull er båda" en annan gång när jag och jussi vilade och kollade på den starka killen.

Nu ska ja äta frukost och testa bananpannkakorna för första gången, eller de sket sig med pannkaka men de blev en röra! Hoppas de också e gott!

1 kommentar:

Josephine sa...

Hahaha, var det när jag hade gått eller? Annars var jag jäkligt inne i mig själv idag... Bra jobbat, kompis! Du är grym!