söndag 18 mars 2012

Tack, för att ni tar hand om mig kompisar.

Huj, mina ben känndes som ett par cementklumpar under kvällens spinnpass.
Jag var nära att börja gråta, en kanske två gånger.
(Men tack jussi för att du bokade!)
Men det gick bra, nu längtar jag till morgonpasset i morgon! =)
Löpning och mage och armar ska manglas sönder.

Efter mitt jobbande idag fick jag leka fosterbarn till mina extra föräldrar nr? (det börjar bli så många nu...) angelica och christian, först fick man gå på rusta och kolla efter plankor, sen fick man åka till öb och köpa schampoo och osthyvel, sen fick man åka till ica maxi och handla mat.
Efter att allt detta hade gjorts och angelica plockat in maten i kylen och förklarat att jag måste packetera om köttet imorgon, så fick ja skjuts till gymmet!
Taaaaaaack!

Till middag blev det lax och sås, tillagat av herr Norström, mycket delikat smakupplevelse.
Och till efterrätt fick man vaniljkvarg och björnbär.
Medan vi avnjöt den utomordentligt lagade middagen blev det ett par avsnitt av trekronor.
Tack för maten!

Nu ska ja sova!

3 kommentarer:

Josephine sa...

Väl bekomme! Jag märkte inte att du var trött i benen, du malde ju på som en jäkla ångvält. Repris ikväll?!

Angelica sa...

Kompis <3

Frida sa...

Å den där sängen glömmer man inte i första taget! När ska vi ut på äventyr igen????