torsdag 22 mars 2012

Burpees.

Idag är jag riktigt stolt över min lilla kompis jussi, hon sprang sin första mil!
Sjukt bra jobbat! =)

Själv tog jag mig en hederlig 5 kilometare, och utmanade mig själv i burpees.
50st kom jag upp i, men satan vad svetten lackade.
Sen när jag hade duschat insåg jag att jag hade gjort en "angelica", glömt bhn hemma, inte så kul. Funderade på om alternativet gå till jobbet och låtsas som ingenting fanns, men nej...
Så det blev till att handla nytt.

För er som behöver något nytt snyggt och till bra pris, att springa i så är nu löparavdelningen färdig!
Hurray!

1 kommentar:

Josephine sa...

Åh, tack Nilo! Jag har funderat och jag vet inte om jag blev mest trött av milen eller av att se dig göra burpee efter burpee efter burpee... Det fanns liksom inget stopp på're!