fredag 16 mars 2012

sol i sinne brun inne.

Sedär, sent ska syndaren vakna.
Jorå såatte, jag har vilat och vilat, mamma blev sådär glad när jag inte orkade hjälpa henne med hennes konstiga ideer om att styra om här.
Så hon fick gå å fika hos en granne så fick jag mig några välbehövliga powernap timmar!
lövely!

Jag fick den briljanta iden att få en härlig liten vårbränna på den här likbleka kroppen, fast utan den härliga solen.
En sk. kärring grill, eller som man säger i folkmunn, solariet, där slängde jag mig ner.
Bara det att dom visst hade gjort om sen jag var där sist typ 2004, så ja slängde in min lilla peng och sen såg ja att man inte fick någon växel, så min hundring försvann i ett litet kick, dyra minutrar det där.
Vilket såklart resulterade i att ja låg kvar för länge och nu har en snyggt bränd skjärt.

Nu tänker jag äta godis, och läsa fitness magasin och känna hur jag vill krypa ur mitt brända skinn.
Och jag e sugen på lite shopping, kanske beställa hem ett par snygga solglajer....?
just because i can.

2 kommentarer:

Josephine sa...

Hahaha, alltså HUR lyckas du?

Christian sa...

Kan inte jag bara få följa dig en vecka?