torsdag 15 mars 2012

på tal om hunger.

Sedär löpningen i morse gick ju utan störr problem, klart det var jobbigt och svetten ran och man ville kräkas precis efter men ja, det gick ju ändå,. 27,40 inte så illa pinkat.

Hungrig som ett djur efter gymmet och duschen, stannade jag på ica för att köpa frukost sallad, och först fick ja stå och vänta för att ja var lite tidig sen blev dde liteihop plock av vad som erbjöds, pasta keso och annans gott tänkte jag.
Skyndar ut, slänger påsen på styret, hojar mitt fortaste, tappar påsen och kör över burken med sallad.
Jag visste som vanligt inte om ja skulle skratta eller gråta över mitt bisarra liv.
Tänkte att tre sekunders regeln gäller väll i alla lägen och burken gick ju inte direkt sönder...
Så jag fick i mig min frukost till slut.

Ikväll blir det nog lyxfällan och kvarg, så man laddar upp ordentligt till mysgymmet imorgon!

1 kommentar: