fredag 30 mars 2012

A piece of me, the naked truth.

Okej nu kommmer det mina innersta funderingar kring kroppen.

Varför blir man bemött på ett annorlunda sätt, när man har avverkat ett par centimeter runt midjan eller förlorat en av dubbelhakorna? Folk pratar till och med med en på ett annat sätt? Jag kollade på biggest loser igår och fick gåshud på armarna för att jag tycker att dom e så jävla coola, duktiga och inspirerande.
Vad är det som gör att det blir så, eller är det bara i mitt huvud det här händer eller händer det på riktigt?
Jag undrar verkligen, det finns tydligen statistik över det så det kanske inte bara jag som upplever det, men det är märkligt visst är det?

Och vad säger ni syns det skillnad för det känns skillnad.

6 februari

30 mars

6 februari

30 mars

Tiden rusar iväg ochjag tror att min kropp älskar det, nu bjuder jag på mig själv så don't laugh!
Det är fortfarande långt kvar till sommaren men fan, tids nog slipper jag bada i vassen.

 1 juni?

5 kommentarer:

Angelica sa...

Du är grym!

Josephine sa...

Vad modig du är Malin, som lägger ut bilder sådär. Är skitimponerad av dig, man ser verkligen jättestor skillnad. Ännu mer irl till och med. Inspirerande!

Madde sa...

Fan vad du är duktig kusin! Det syns verkligen att din träning har gett resultat, keep on going! Kram

Anonym sa...

Det syns, bra jobbat, du ser ut att göra allt rätt då det gäller din träning, fortsätt så!

fettokissen sa...

så jäääääääävla bra !!!!!!!!!!!!