fredag 9 mars 2012

run free.

Morgonens pass blev lite löpning, rygg och bålrotation.
Jag vet inte, det här med att springa, de blir ju liksom inte lättare och jag känner att dom andra börjar komma ikapp mig rent konditionsmässigt, ja utvecklas liksom inte riktigt. Även om de går fortare så, ne ja vill att det ska bli lättare.
Måste ner i vikt så att ja inte blir så tung, satan.

jussi tipsade om en sida som heter fitnessfighten och ja tror ta mig tusan att det är ett bra alternativ, om ingen snäll dietist dyker upp och säger "så här ska du göra för att förbränna mest fett, vara mätt och glad".
Och det får alltså inte kosta 4 miljoner för de här lilla kost schemat.
men 495 spänn för å ge sig in i fighten de skulle ja absolut kunna avvara om det är så.

Ah! härligt förresten med fredag och helg.
peace out.

3 kommentarer:

Lovisa sa...

men så länge du springer fortare för varje gång blir det väl inte lättare.. men om du skulle springa 5 km på 30-35 min skulle du nog inte tycka att det va så jobbigt längre.. lyssna på tant lovisa å ge dig själv lite cred för tusan ;)

Hanni sa...

Mitt tips om du inte redan slutat: SLUTA RÖKA! Lovar att efter några månader känns det så mycket bättre när du springer! <3

Anonym sa...

Inget fitness fighten för dig!!! Bara skit. Vi kollar på kosten på söndag :) okay?!!

Sandra