söndag 11 mars 2012

melodifestivalkvällen!

God morgon världen!

Imorse vaknade jag kl 7, av att min mage vrålade av ångest.
Den ville bara ha mat.
Så sagt och gjort hallon, blåbär och keso, mums!


Igår tog jag och annika oss en tur till dom finare breddgraderna på andra sidan stan, och då menar jag andra sidan stockholm.
Lite shopping blev det i vanlig ordning, precis vad jag behövde, två på nya byxor tight ass var bara förnamnet.
En fika i skärholmen och en tripp på ikea!
Äntligen köpte jag en ny byrå till vardagsrummet, äntligen, som ja längtat och ballerina tavlan!
Till middag blev det tonfisk och efterrätten till melodifestivalen blev en burk hallonkvarg.
aaah life is a beauty!

Så mellan träningspassen idag blir det till att skruva skruva skruva, spika spika spika, städa städa städa.

Ja lite iaf sandra och ja ska chilla lite efter träningen också och försöka styra upp det här med mina matvanor så att det händer något.

Inga kommentarer: